Friday, October 12, 2007

طریقه مشاوره در شرکت پالینور

راجع به یک فرصت سرمایه گذاری صحبت می کنیم. راجع به شرکتی که با فعالیت روی سرمایه شما، طبق شرایطی که توضیح خواهم داد به شما سود پرداخت خواهد کرد. شما می توانید به هر میزان که تمایل دارید در این شرکت سرمایه گذاری کنید.

اما زمینه های فعالیت این شرکت چیست؟

در حال حاضر شرکت سرمایه های مربوطه را در 7 زمینه به کار می گیرد، به شرح زیر:

زمینه اول مربوط به بازارهای بورس معتبر دنیا و سهام های بسیار باارزش و نادر مربوط به این بازارهاست. خرید و فروش این سهام که Blue chips نام دارند، نیازمند تخصص بالا و همچنین روابط ویژه در بازارهای بورس است. زیرا تجارت روی آن ها سود بسیار بالایی برای خریدار و فروشنده دارد. از جمله این سهام می توان از سهام کمپانی های کوکاکولا و ژیلت نام برد.

فعالیت دیگر کمپانی در زمینه Barter Market است که در ایران به نام بازارهای تهاتری شناخته می شوند. این بازار در حقیقت بر اساس همان شیوه قدیمی مبادله پایاپای یا کالا با کالا شکل گرفته. یعنی شرکت ها و کمپانی های تولیدی و خدماتی مختلف در این بازار کالا ها و خدمات خود را با تعریف یک پول قراردادی بین یکدیگر مبادله می کنند که این بازار نیز از جمله تجارت های پرسود امروز دنیاست.

زمینه سوم فعالیتی شرکت، (ETF) " Exchange Trading Fund " و "Fund Mutual " است که هر دوی اینها در صورت کلی به معنای جذب سرمایه های خرد از افراد سرمایه گذار و انجام سرمایه گذاری های بزرگ در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه خرید و فروش سهام و اوراق مشارکت و تقسیم سود با نسبت تعیین شده در قرارداد بین شرکت و مشتری است.

زمینه دیگر فعالیت های کمپانی در بازار بورس فلزات گرانبها از جمله طلا و نقره و همچنین بازار جهانی خرید وفروش ارز یا فارکس است.

آخرین مطلبی که درمورد زمینه های کاری کمپانی باید به آن اشاره کنیم Online Brokerage است.

این کمپانی با تعدادی از شرکت ها که در زمینه خرید و فروش سهام و اوراق مشارکت فعالیت می کنند ،نیز، همکاری دارد. و بخشی از سرمایه های جذب شده خود را در اختیار این شرکت ها قرار می دهد. باید توجه داشته باشید که زمینه هایی که از آن ها صحبت کردیم همگی از تجارت های بسیار پرسود امروز دنیا می باشند.

حالا که با فعالیت های کمپانی آشنا شدید، برایتان راجع به این توضیح می دهم که شما چگونه می توانید به عنوان یک سرمایه گذار در این کمپانی ، سرمایه گذاری کنید و از سود سرمایه گذاری بهره مند شوید.

به صورت کلی اولین و تنها شرط برای حضور شما در این شرکت به عنوان یک سرمایه گذار این است که حداقل مبلغ 1000 دلار در بخش سرمایه گذاری آن سپرده گذاری کنید. در این حالت به انتخاب خودتان یکی از موارد زیر برای شما در نظر گرفته می شود.

حالت اول: سرمایه گذاری کوتاه مدت، به مدت 6 ماه، سود علی الحساب 7 درصد ماهیانه و بازگشت اصل سرمایه در پایان ماه ششم و دریافت سود قطعی بر اساس سود موسسه.

حالت دوم : سرمایه گذاری میان مدت، به مدت 12 ماه (یک سال)، سود علی الحساب 10 درصد ماهیانه و بازگشت اصل سرمایه در پایان ماه دوازدهم و دریافت سود قطعی بر اساس سود موسسه.

حالت سوم: سرمایه گذاری بلند مدت، به مدت 24 ماه (دو سال)، سود علی الحساب 15 درصد ماهیانه و بازگشت اصل سرمایه در پایان ماه بیست و چهارم و دریافت سود قطعی بر اساس سود موسسه.

علت این موضوع هم واضح است. چون مبلغ مورد نظر هر چه به مدت طولانی تری در اختیار موسسه باشد، امکان سرمایه گذاری بلند مدت با سود بیشتری خواهد داشت.

نکته بسیار قابل توجه این است که در هریک از حالت های فوق ، شما اصل سرمایه خود را پس از مدت ذکر شده یعنی 6،12 و 24 ماه دریافت می کنید. پس از آن هیچگونه قراردادی مابین شما و شرکت وجود ندارد مگر اینکه شما مجددا تمایل به سرمایه گذاری در یکی از حالت های گفته شده داشته باشید.

اما در صورتیکه شما از این سیستم سوددهی خوشتان بیاید و بخواهید آن را به دیگران نیز معرفی کنید، دو نوع سوددهی جداگانه برای شما تعریف می شود که این دو با حالت اول که در آن شما صرفا یک سرمایه گذار هستید، هیچ ارتباطی ندارد.

سوددهی های بخش دوم در صورتی به شما پرداخت می شود که شخص یا اشخاص دیگری را به عنوان سرمایه گذار جدید به شرکت معرفی کنید. در این حالت پورسانت های زیر با شرایطی که می گوییم به شما تعلق می گیرد.

هرگاه شخصی را به عنوان سرمایه گذار به شرکت معرفی کنید، بلافاصله معادل 15% مبلغ سرمایه گذاری آن شخص، کمپانی به شما پرداخت می کند.

اما اگر شما فعالیت خود را گسترده تر کنید و اشخاص بیشتری توسط شما و همکارانتان به شرکت معرفی شوند، کمپانی برای شما دو سمت چپ و راست تعریف می کند و اشخاص در دوسمتتان ثبت نام می کنند. بر این اساس هرگاه میزان سرمایه گذاری در هر سمتتان به میزان 5000 دلار برسد، یعنی یک تعادل 5000 دلار به 5000 دلار برقرار شود، مبلغ 500 دلار به شما پرداخت می گردد. این قانون به همین ترتیب راجع به 5000 دلار به 5000 دلار های بعدی هم صادق است.

No comments: