Sunday, October 21, 2007

VISION & MISSION

Vision

شرکت سرمایه گذاری که فعالیت های مالی شفاف و سرویس دهی فوق العاده به مشتریان را مد نظر داشته و نحوه فعالیتش طوری باشد که مشتریان با آرامش خاطر به مشارکت با کمپانی اقدام نمایند. تعاملی قوی با سرمایه گذارنمان و فعالیت با تمام توان در جهت به دست آوردن بهترین نتیجه ها و سوددهی عالی به مشتریان.

Mission

مشارکت با همکاران و مشتریانی که با ما همسو و همجهت هستند و به وجود آوردن فضای سرمایه گذاری امن برای کسانی که به دنبال فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری با پتانسیل سوددهی عالی هستند. ما بهترین سرویس ها را به مشتریانمان ارائه می کنیم و بهترین فرصت ها را در اختیارشان قرار می دهیم. پالینور به ارائه مناسب ترین سوددهی و به وجود آوردن بهترین فرصت ها برای مشتریانش متعهد است. همچنین متعهد است که در جهت ارتقای این خدمات کوشا باشد. و با خلاقیت و نو آوری با اتکا به شایستگی شرکا و همکاران در سایر نقاط دنیا رضایت خاطر مشتریان را جلب نماید. تلاش می کنیم تا با در نظر گرفتن نقش درآمد و امکانات مالی در بهبود جنبه های محلی، منطقه ای و بین المللی کیفیت زندگی، فعالیت های کمپانی را در مسیر درستی هدایت کنیم.

هرکاری که انجام میدهیم، چه در زمینه بیزینس و چه در زمینه فردی، بر اساس صداقت، امانتداری، و احترام به حقوق انسان ها ست.

ما در خدمت مشتریانمان هستیم، افتخار می کنیم که بهترین خدمات را به آن ها ارائه می کنیم. و تلاش داریم که با تاکید و تمرکز روی کیفیت فعالیت هایمان رضایتشان را جلب کنیم.

No comments: